วันพุธที่ 30 กรกฎาคม พ.ศ. 2557

ឧបករណ៍តាមដានត្រួតពិនិត្យគុណភាពការអប់រំ

ឧបករណ៍តាមដានត្រួតពិនិត្យគុណភាពការអប់រំ តាមប្រព័ន្ធធានាគុណភាពផ្ទៃក្នុងគ្រឹះស្ថានសិក្សា ការិយាល័យអបរំកម្រឹតបឋមសិក្សា


            សាលា.....................................................................................................................
អង្គប្រកបទី ១ ការកំណត់ស្តង់ដារការអប់រំរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សា
ប្រធានបទតាមដាន
ត្រួតពិនិត្យ
ស្ថានភាពដំណើរការងារដែលរំពឹងទុក
គោលការវាយតំលៃ
កម្រឹតគុណភាព
ប្រភពព័ត៌មាន
១.១ សិក្សាវិភាគស្តង់ដារនិងខ្នាត់វាស់វែងស្តីពីការធានាគុណភាពផ្ទៃក្នុងរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សាតាមដែលក្រសួងអប់រំប្រកាសប្រើ
¨ ១. មានការសិក្សាស្តង់ដារការអប់រំ និងខ្នាតវាស់វែងដើម្បីធានាគុណភាពផ្ទៃក្នុងរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សាតាមប្រកាសក្រសួងអប់រំយ៉ាងគ្រប់ជ្រុងជ្រោយ
¨ ២. វិភាគ ស្តង់ដារការអប់រំនិងខ្នាតវាស់វែងដើម្បីការធានាគុណភាពផ្ទៃក្នុងរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សាតាមប្រកាសក្រសួងអប់រំយ៉ាងគ្រប់ជ្រុងជ្រោយ
¨ ៣. កំណត់អ្នកទទួលខុសត្រូវ
¨ ៤. បើកឱកាសឲ្យអ្នកដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធគ្រប់ភាគីបានចូលរួមគ្រប់ការដំណើរការងារ
¨ ៥. មានដំណាក់កាលវិធីដំណើរការងារយ៉ាងច្បាស់លាស់ ។
¨ កម្រឹត ៥
ដំណើរការគ្រប់ ៥ ខ
¨ កម្រឹត ៤
ដំណើរការ ៤ ខ
¨ កម្រឹត ៣
ដំណើរការ ៣ ខ
¨ កម្រឹត ២
ដំណើរការ ២ ខ
¨ កម្រឹត ១
ដំណើរការ ១ ខ
¨ លិខិតតែងតាំងសាលា
¨ លិខិតអញ្ជើញចូលរួមប្រជុំ
¨ កំណត់ហេតុប្រជុំ
¨ សំភាសណ៍អ្នកគ្រប់គ្រង គ្រូ អ្នកមានចំណែកពាក់ព័ន្ធ
¨ ផ្សេង ៗ បញ្ជាក់............
១.២ ពិចារណសារៈសំខាន់ដែលនឹងកំណត់
¨ ១. មានការកំណត់ ស្តង់ដារការអប់រំនិងខ្នាតវាស់វែងដើម្បីការធានាគុណភាពផ្ទៃក្នុងរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សាតាមប្រកាសក្រសួងអប់រំដែល
¨ កម្រឹត ៥
ដំណើរការគ្រប់ ៥ ខ

¨ ប្រកាសរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សា


ប្រធានបទតាមដាន
ត្រួតពិនិត្យ
ស្ថានភាពដំណើរការងារដែលរំពឹងទុក
គោលការវាយតំលៃ
កម្រឹតគុណភាព
ប្រភពព័ត៌មាន
ក្នុងស្តង់ដារខ្នាតវាស់វែង
ប្រកាសឲ្យប្រើប្រាស់
¨ ២. បើកឱកាសឲ្យអ្នកដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធគ្រប់ភាគីមានចំណែកក្នុងការកំណត់ចំនុចអត្ថិភាព និងចំនុចលេចធ្លោ។
¨ ៣. ឆ្លុះបញ្ចាំងបុគ្គលក្ខណៈនិងវិធានការលើកកម្ពស់របស់គ្រឹះស្ថានសិក្សា។
¨ ៤. បានទទួលការអនុម័តពីគណៈកម្មការសាលា។
¨ ៥. បានទទួលការអនុម័តពីអង្គភាពថ្នាក់លើ។
¨ កម្រឹត ៤
ដំណើរការ ៤ ខ
¨ កម្រឹត ៣
ដំណើរការ ៣ ខ
¨ កម្រឹត ២
ដំណើរការ ២ ខ
¨ កម្រឹត ១
ដំណើរការ ១ ខ
¨ ស្តង់ដារការអប់រំរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សា
¨ ផ្សេង ៗ បញ្ជាក់.........
១.៣ កំណត់តំលៃគោលដៅលទ្ធផលសម្រេចបានរបស់ស្តង់ដារ និងខ្នាតវាស់វែងនីមួយ ៗ
¨ ១. មានការកំណត់តំលៃគោលដៅលទ្ធផលសម្រេចបាន។
¨ ២. មានការកំណត់តំលៃគោលដៅគ្រប់ស្តង់ដារ។
¨ ៣. មានការកំណត់តំលៃគោលដៅគ្រប់ខ្នាតវាស់វែង។
¨ ៤. សមស្របទៅនឹងសេចក្តីត្រូវការ និងភាពអាចទទួលយកបាន ទៅនឹងបរិបទរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សា។
¨ ៥. បានទទួលការអនុម័តពីគណៈកម្មការគ្រឹះស្ថានសិក្សាកម្រឹតមូលដ្ឋាន។
¨ កម្រឹត ៥
ដំណើរការគ្រប់ ៥ ខ
¨ កម្រឹត ៤
ដំណើរការ ៤ ខ
¨ កម្រឹត ៣
ដំណើរការ ៣ ខ
¨ កម្រឹត ២
ដំណើរការ ២ ខ
¨ កម្រឹត ១
ដំណើរការ ១ ខ
¨ ប្រកាសតំលៃគោលដៅលទ្ធផលសម្រេចរបស់ស្តង់ដារ និងខ្នាតវាស់វែង
¨ ផ្សេង ៗ បញ្ជាក់............

ប្រធានបទតាមដាន
ត្រួតពិនិត្យ
ស្ថានភាពដំណើរការងារដែលរំពឹងទុក
គោលការវាយតំលៃ
កម្រឹតគុណភាព
ប្រភពព័ត៌មាន
១.៤ ការប្រកាសតំលៃគោលដៅស្តង់ដារ និងខ្នាត់វាស់វែងស្តីពីការធានាគុណភាពផ្ទៃក្នុងរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សាឲ្យក្រុមអ្នកដែលជាប់ពាកព័ន្ធទាំងក្នុងនិងក្រៅទទួលដឹងលឺ
¨ ១. រៀបចំប្រកាសតំលៃគោលដៅស្តង់ដារ និងខ្នាតវាស់វែងនីមួយ ៗ ដើម្បីការធានាគុណភាពផ្ទៃក្នុងរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សា។
¨ ២. បានទទួលការអនុម័តពីគណៈកម្មការគ្រឹះស្ថានសិក្សាកម្រឹតមូលដ្ឋាន។
¨ ៣. មានការទំនាក់ទំនងផ្តល់ព័ត៌មានឲ្យអ្នកដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធផ្ទៃក្នុងទទួលដឹងឮ។
¨ ៤. មានការទំនាក់ទំនងផ្តល់ព័ត៌មានឲ្យអ្នកដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធខាងក្រៅគ្រឹះស្ថានសិក្សាបានទទួលដឹងឮ។
¨ ៥. ដោយវិធីដំណើរការយ៉ាងសំបូរណ៍បែប។
¨ កម្រឹត ៥
ដំណើរការគ្រប់ ៥ ខ
¨ កម្រឹត ៤
ដំណើរការ ៤ ខ
¨ កម្រឹត ៣
ដំណើរការ ៣ ខ
¨ កម្រឹត ២
ដំណើរការ ២ ខ
¨ កម្រឹត ១
ដំណើរការ ១ ខ
¨ ប្រកាសតំលៃគោលដៅលទ្ធផលសម្រេចរបស់ស្តង់ដារ និងខ្នាតវាស់វែង
¨ សំនៅឯកសារទំនាក់ទំនង
¨ ផ្សេង ៗ បញ្ជាក់............

សរុបលទ្ធផលវាយតំលៃ អង្គប្រកបទី ១ ការកំណត់ស្តង់ដារការអប់រំរបស់គ្រឹះស្ថានសិក្សា
ពិន្ទុមធ្យម (១.១+១.២+១.៣+១.៤)៖៤ = .................................
¨ កម្រឹត ៥ ល្អណាស់ (៤.៥០-៥.០០)  ¨ កម្រឹត ៤ ល្អបង្គួរ (៣.៧៥-៤.៤៩)  ¨ កម្រឹត ៣ ល្អ (៣.០០-៣.៧៤)  ¨ កម្រឹត ២ មធ្យម (២.៥០-២.៩៩)

¨ កម្រឹត ១ គួរកែលម្អ (០.០០-២.៤៩)

0 ความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น